نکاتی که قبل از خرید نمایشگر LED برای تبلیغات باید بدانید

    ► زمان خواندن مقاله: 5 دقیقه

    آژانس‌های بیشتری در حال جایگزینی ویژگی‌های تبلیغاتی خود از نمایشگرهای LED ثابت به دینامیک هستند، زیرا در حال حاضر محتوای حرکتی در مقایسه با تبلیغات استاتیک جذاب‌تر است. به عنوان یک تبلیغ کننده، باید با فناوری های روز و ویژگی های تبلیغاتی بیشتر برای این نبرد آماده باشید. اگر می‌خواهید رقبای خود را در تجارت شکست دهید و می‌خواهید ارزش بازار بیشتری کسب کنید، این کار فقط با DOOH امکان‌پذیر است.

     

     

    اگر قصد خرید نمایشگر LED را برای اهداف تبلیغاتی دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به چک لیست خود اضافه کنید.

     

    • نیاز خود را درک کنید

    • صفحه نمایش LED داخلی یا خارجی

    • گام پیکسلی مناسب چیست؟

    • فاصله مشاهده از بازدیدکننده تا صفحه نمایش

    • وضوح تصویر ویدیووال

    • سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز

    • مصرف برق

    • تراشه مورد استفاده در LED

    • طراحی معماری

    • صدور گواهینامه نمایش

    • نگهداری و خدمات نمایشگر LED

    • هزینه نمایشگر LED

    هنوز گیج شده اید؟ به عنوان یک شرکت تولید کننده پیشرو LED در ایران، بارها احساس می کنیم که تعداد کمی از مشتریان ما در مورد ویدئو وال کمی سردرگم هستند و نیاز خود را نمی دانند.

     

    با انواع نمایشگر led آشنا شوید

     

    در اینجا یک چک لیست دقیق برای درک بهتر ویدیو وال و فرآیند آن وجود دارد.

     

    اول، مهم ترین چیز برای پیکربندی LED، محیطی است که می خواهید نمایشگر خود را در آن نصب کنید. اگر این یک محیط داخلی است، پس رزولوشن ها و گام های پیکسلی آن کاملاً با صفحه نمایش در فضای باز متفاوت است. نمایشگرهای LED داخلی به دلیل فاصله دید نیاز به وضوح بالا و پیکسل های کوچکتر دارند. در مقایسه با نمایشگرهای LED داخلی، LED های فضای باز وضوح کمتری دارند زیرا فاصله دید طولانی تری وجود دارد. یک مثال بسیار مناسب، نمایشگر Outdoor LED Stadium است. هرکسی می تواند از هر گوشه ای از استادیوم دید واضحی داشته باشد، به دلیل وضوح مناسب و زمین پیکسل.

    برای کاوش بیشتر در زمینه پیکسل و وضوح، صفحه نمایش LED به دو دسته تقسیم می شود - SMD (Surface-Mount-Diode) و دسته دوم DIP (بسته بندی دوگانه در خط). SMD جدیدترین فناوری است و بیشتر برای محیط های داخلی با وضوح بالا و گام های پیکسل بالا استفاده می شود. چگالی دسته های DIP اساسا کم است. بنابراین، قادر به ایجاد وضوح بالا، بیشتر برای نمایش در فضای باز نیست.

     

    ویژگی های فناوری Dip & SMD

     

     

    فناوری DIP 

    • ضد آب و هوا

    • فوق العاده روشن

    • عالی برای فاصله طولانی تر

    فناوری smd

    • زاویه دید گستر

    • بدون تغییر رنگ در زوایای دید شدید

    • رنگ صاف از فاصله کوتاه

     

    1. Pixel Pitch در نمایشگر های LED و چگونه کار می کند؟

     

    گام های پیکسلی (پیچ های نقطه ای) بخش بسیار مهمی از نمایشگر LED هستند. فاصله بین دو پیکسل در یک صفحه نمایش LED به عنوان فاصله پیکسل شناخته می شود. گام پیکسلی صفحه نمایش LED عامل تعیین کننده ای است که می خواهید LED را در کجا نصب کنید و صفحه نمایش باید از چه وضوحی برخوردار باشد.

    گام پیکسل همیشه برحسب میلی متر و فاصله مشاهده محاسبه می شود. به عنوان مثال، اگر یک صفحه نمایش LED داخلی است و فاصله مشاهده از صفحه نمایش 1.5 متر است، آنگاه گام پیکسل شما خواهد بود 

     

    1.5 متر (فاصله مشاهده) = 1.5 میلی متر (1.5 میلی متر) فاصله بین هر خوشه LED.

     

    مثال دیگر این است که اگر یک ویدیو وال P4 باشد، به این معنی که فاصله مشاهده 4 متر و فاصله بین دو پیکسل 4 میلی متر است. همینطور برای ویدئو وال  p6، P10  بیشتر پیکسل های صفحه نمایش در فضای باز p4، P6، P8، p10 هستند.

     

    خرید ویدئو وال

     

    2. وضوح صفحه نمایشگر های led چیست؟

     

    رزولوشن کاملاً مسئول رنگ و کیفیت نمایشگر است. عامل تعیین کننده رزولوشن صفحه نمایش، گام های پیکسل، قاب LED و فاصله دید بهینه است. وضوح صفحه نمایش یکی از تعیین کننده ترین عوامل برای قیمت نمایشگر LED است.

    وضوح صفحه به فاصله دید شما و اندازه نمایشگرها بستگی دارد. شما می توانید وضوح صفحه نمایش خود را با یک فرمول ساده محاسبه کنید، فرض کنید می خواهید یک صفحه نمایش led P2.5 بخرید و اندازه صفحه نمایش 10 متر * 5 متر است.

     

    سپس محاسبه این است،

    برای محاسبه وضوح، ابتدا متر خود را به میلی متر تبدیل کنید و با گام های پیکسل تقسیم کنید.

    وضوح = اندازه صفحه نمایش بر حسب میلی متر/پیکسل گام

    10 متر = 10000 میلی متر

    5 متر = 5000 میلی متر

    گام پیکسل = 2.5 میلی متر

     

    از این رو،

    وضوح = 10000/2.5 = 4000   ،  5000/2.5 = 2000

    وضوح صفحه نمایش شما 4000 * 2000 خواهد بود.

    برخی از عوامل اضافی که باید در هنگام نصب نمایشگر LED در نظر گرفته شوند، فضا (محل نصب آن) و ساختار پشتیبانی (نمایشگرهای LED مانند دیوار یا قطب نیاز به پشتیبانی دارند).

     

    3. برای ویدئو وال چه نرم افزار یا سخت افزار لازم است

     

    به عنوان یک تبلیغ کننده، ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار در هنگام نصب نمایشگر LED برای تبلیغات مورد نیاز است. (سخت افزار عبارت است از بدنه یا قطعات خام LED و نرم افزار ذهن یا کار led .)

     

    سوالاتی که باید از فروشنده هنگام خرید ویدئو وال پرسیده شود

     

     

    1.الزامات اساسی برای نصب کامل تلویزیون شهری و ویدئو وال چیست؟

     

    • ماژول و کابینت LED

    • برق 3 فاز و تک فاز

    • جعبه توزیع

    • ساخت

    • شبکه و کابل

    • پردازنده های ویدئویی

    • پخش کننده های رسانه ای

    • نرم افزاری برای اجرای مدیریت زمانبندی محتوا

    • نرم افزاری که برای دیوارهای LED استفاده می شود چیست؟

    • معروف ترین نرم افزارهای کنترلرها پخش کننده ویدئو برای نمایشگرهای ال ای دی Nova star هستند.

     

    2. چه گواهینامه ای برای تلویزیون شهری مورد نیاز است؟

     

    به عنوان یک تبلیغ کننده هنگام خرید یک نمایشگر LED برای تبلیغات، کیفیت محصول برای بازگشت سرمایه مهم است. دیاکو ال الی دی نظارتی خود را برای کنترل کیفیت، تضمین، ایمنی و قابلیت اطمینان محصولات تضمین به مشتریان می دهد

     

    3. مصرف برق تلویزیون شهری و ویدیو وال

     

    همیشه یک LED را انتخاب کنید که از DC  (جریان مستقیم) برای اجرای روان استفاده کند. دولت AC (جریان جایگزین) را برای نمایشگرها در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم به پاور نیاز است. محاسبه توان نمایشگر LED بر حسب وات/متر مربع است. اندازه استاندارد مصرف برق در هر متر مربع 750 وات بر متر مربع است.

     

    فرمول ساده برای محاسبه مصرف برق در نمایشگر های LED به این صورت است 

     

    مساحت صفحه: 10 متر * 8 متر = 80 متر مربع متر

     

    محاسبه وات: 80 متر مربع متر * 750 = 60000 وات

     

    4. تعمیر و نگهداری و خدمات تلویزیون شهری و ویدئو وال

     

     

    صنعت تبلیغات به رقابتی ترین صنعت جهان معروف است که در آن شما می توانید تنها با کیفیت، سازگاری با فناوری جدید، خلاقیت ها و تعامل زنده بمانید. به عنوان یک تبلیغ‌کننده، وقتی کمپین‌های تبلیغاتی را برای مشتری خود راه‌اندازی می‌کنید، نمی‌توانید کیفیت رسانه‌ای را که می‌خواهید کمپین کامل خود را در آن اجرا کنید، به خطر بیاندازید.

     

    ویدئو وال چیست ( بیشتر بدانید )

     

    بنابراین، هنگامی که قصد خرید تلوزیون شهری تبلیغاتی دارید، خدمات و نگهداری آن به همان اندازه مهم هستند.

    از تامین کننده خود در مورد ارائه خدمات برای محصولات خود بپرسید. در صورت امکان، پیشینه خدمات گذشته تامین کننده خود را بشناسید. چند بار نمایشگر شما را روشن می کنند و چه نوع لوازم جانبی جایگزینی در خدمات گنجانده شده است. مکان مرکز خدمات نشان می دهد که چقدر مشکلات شما را برطرف می کنند. در اینجا چند فاکتور حیاتی وجود دارد که باید در قرارداد خدمات پشتیبانی شما در نظر گرفته شود.

    • خدمات لیبل ارزان

    • جایگزینی محصولات

    • تعویض لوازم جانبی

    • مکان مرکز خدمات

    • تیم تخصصی و پشتیبانی

    • هزینه خدمات

    دیاکو به دلیل خدمات پشتیبانی بهتر و تحویل به موقع خود شناخته شده است. امروز ما یک شرکت پیشرو در تولید ویدئو وال صنعتی در ایران هستیم. ما یک تیم نصب و پشتیبانی بسیار مجرب داریم که سوالات شما را به موقع حل می کند.

     

     

    مدیر ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

    نظرات

     میلاد میلاد ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    توضیحاتتون راجب نمایشگر LED عالی بود :) پاسخ
     دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

    سلام دوست عزیز 

    مرسی از نظرتون


    چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
    ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
    چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
    ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

    پیام خود را بگذارید

    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟